مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-14سياسي

وصیت نامه شهدای عزیز گیلان مستندسازی شود


استاندار گیلان یادواره شهدا را نماد بارز جهاد تبیین دانست و گفت: شهدا در وصیت نامه های خود بر رعایت حجاب در جامعه توصیه موکدی داشتند لذا به منظور روشن گری در جامعه باید سیره عملی و وصیت نامه شهدا را مستند سازی و آن را برای نسل جدید بازگو کنیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان یادواره شهدا را نماد بارز جهاد تبیین دانست و گفت: شهدا در وصیت نامه های خود بر رعایت حجاب در جامعه توصیه موکدی داشتند لذا به منظور روشن گری در جامعه باید سیره عملی و وصیت نامه شهدا را مستند سازی و آن را برای نسل جدید بازگو کنیم.

اسدالله عباسی 22 تیر در جلسه ستاد کنگره بزرگداشت هشت هزار شهید گیلان، با بیان اینکه برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا یکی از بهترین راه ها برای اشاعه فرهنگ شهادت در کشور است، اظهار کرد: اگر مسئولان و متولیان در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژگی های شهدا توجه کرده و بر همان مسیر حرکت کنند بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به بازگو کردن پیام شهدا برای نسل جدید در حوزه های مختلف، گفت: پیام شهدا ایثار، ایستادگی و ولایت پذیری بود و لذا باید با مستندسازی وصیت نامه شهدا راه مشترک شهدا، شناسایی و برای نسل جدید بازگو شود.

استاندار گیلان بیان کرد: یاد و خاطره شهدا باید در تمامی شهرستان های استان گیلان زنده نگه داشته شود و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه شهدای عزیز گیلان مستندسازی شود

وصیت نامه شهدای عزیز گیلان مستندسازی شود